اخبار

یکصد و پنجاهمین جلسه کمیسیون دائمی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری؛ با محوریت سازماندهی وضعیت علم و فناوری کشور برگزار شد

یکصد و پنجاهمین جلسه کمیسیون دائمی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری؛ با محوریت سازماندهی وضعیت علم و فناوری کشور برگزار شد
یکصد و پنجاهمین جلسه کمیسیون دائمی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، روز چهارشنبه مورخ 29/10/1395برگزار شد. سازماندهی گزارش وضعیت علم و فناوری کشور، گزارش روند تصویب و ابلاغ اساسنامه شورای عالی عتف و پیشرفت برنامه آینده نگاری ملی در دستور کار این جلسه بود.

به گزارش روابط عمومی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف)، یکصد و پنجاهمین جلسه کمیسیون دائمی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، روز چهارشنبه مورخ 29/10/1395برگزار شد. سازماندهی گزارش وضعیت علم و فناوری کشور، روند تصویب و ابلاغ اساسنامه شورای عالی عتف و بررسی پیشرفت برنامه آینده نگاری ملی در دستور کار این جلسه بود.

دکتر احمدی دبیرکل شورای عالی عتف ضمن ارائه گزارشی از برگزاری جشنواره هنری عتف از سوی دبیرخانه شورای عالی عتف، برگزاری این جشنواره را گام موثری در جهت پیوند موضوعات مختلف هنری با علم و فناوری دانست.

در این جلسه دکتر فرازکیش به نمایندگی از دبیرخانه شورای عالی عتف ضمن ارائه گزارش سازماندهی وضعیت علم و فناوری کشور، درخصوص چارچوب معیارها و زیرمعیارهای وضعیت علم، فناوری و نوآوری کشور، نتایج ارزیابی اولیه براساس مطالعات بین‌المللی را بیان نمودند.

رویکرد و فعالیت های اجرایی برنامه ملی آینده نگاری علم و فناوری نیز توسط دکتر خیاطیان و دکتر ناظمی به نمایندگی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارائه شد که بدلیل عدم کفایت مباحث ارایه شده و مغایرت با آیین نامه مصوب شورای عالی عتف مقرر گردید موضوع در جلسه بعدی کمیسیون دائمی مجدد ارائه و به بحث گذاشته شود.

سایر دستورات در برنامه بدلیل نبود فرصت کافی به جلسه بعد کمیسیون دائمی موکول شد. 

این جلسه در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

۳ بهمن ۱۳۹۵ ۱۰:۲۶
روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف |
تعداد بازدید : ۲,۱۲۷