اخبار

دبیرکل شورای عالی عتف: جلسه شورای علوم تحقیقات و فناوری با حضور رئیس جمهور برگزار می شود

دبیرکل شورای عالی عتف: جلسه شورای علوم تحقیقات و فناوری با حضور رئیس جمهور برگزار می شود
دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری از برگزاری جلسه این شورا در ۲هفته آینده با حضور رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف و به نقل از خبرگزاری مهر، مسعود برومند در حاشیه یکصد و هفتاد و یکمین جلسه کمیسیون های دائمی شورای علوم، تحقیقات و فناوری در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز موضوع طرح های کلان ملی پیگیری شد اما من از روند پیشرفت این طرح ها راضی نیستم.

وی افزود: در گذشته نگاه به طرح های کلان ملی بیشتر کلی بود اما ما نگاه جزئی و دقیق تر به طرح های کلان ملی داریم تا این طرح ها بتوانند به مرحله اجرا برسند.

دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری(عتف) تاکید کرد: دفتر کنترل پروژه را برای طرح های کلان ملی در دبیرخانه این شورا راه اندازی کردیم و با ایجاد این دفتر برنامه داریم که روند اجرای پیشرفت طرح های کلان ملی را از سوی دستگاه ها و نهادهای مسئول دریافت کنیم.

برومند اظهار داشت: اگر طرح های کلان ملی دارای برنامه زمانی نباشند نمی توان اعلام کرد که این طرح ها در مرحله اجرا قرار دارند و یا خیر.

وی عنوان کرد: در جلسه امروز از نمایندگان دستگاه ها درخواست کردیم که برنامه زمانبندی طرح های کلان را ارائه کنند.

دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری(عتف) خاطرنشان کرد: در هفته آینده نیز نامه ای به دستگاه های مختلف برای ارائه برنامه زمانبندی طرح های کلان ملی ارسال خواهم کرد.

برومند گفت: دو هفته آینده جلسه شورای عتف با حضور رئیس جمهور برگزار می شود که در این جلسه موضوع آخرین وضعیت طرح های کلان ملی، تغییرات ساختاری کمیسیون های دائمی شورای عتف و روش تهیه و تدوین برنامه پژوهش و فناوری ارائه و بررسی خواهد شد.

۲۵ شهریور ۱۳۹۷ ۱۳:۳۵
تعداد بازدید : ۳,۲۹۱