اخبار

هشتمین جلسه کمیسیون حقوقی و قضایی برگزار شد؛ روش شناسی تدوین اولویت ها در دستور کار

هشتمین جلسه کمیسیون حقوقی و قضایی برگزار شد؛ روش شناسی تدوین اولویت ها در دستور کار
هشتمین جلسه کمیسیون تخصصی حقوقی و قضایی با محوریت معرفی و بررسی روش شناسی تدوین اولویت های علم و فناوری در این زمینه، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف)، هشتمین جلسه کمیسیون تخصصی حقوقی و قضایی این شورای عالی، برگزار شد.

در این جلسه که اولین جلسه کمیسیون حقوقی و قضایی در سال جاری بود، نماینده کمیسیون تدوین و هماهنگی سیاست ها و اولویت های علم و فناوری، نیز حضور داشت.

دستور اول جلسه، به بررسی روند اولویت گذاری علم و فناوری و ارائه گزارشی در مورد روش شناسی تدوین اولویت های علم و فناوری اختصاص داشت.

در دستور اول جلسه، نماینده کمیسیون تدوین و هماهنگی سیاست ها و اولویت های علم و فناوری شورای عالی عتف، متدولوژی پیشنهادی این کمیسیون را برای اعضای کمیسیون تخصصی حقوقی و قضایی شورای عالی عتف ارائه کرد.

سپس، موضوع لزوم به نتیجه رسیدن روند اولویت گذاری در این کمیسیون توسط دبیر کمیسیون، دکتر لعیا جنیدی مطرح شد. او در این مورد گفت: با توجه به اهمیت موضوع، کمیسیون تدوین و هماهنگی سیاست ها و اولویت های علم و فناوری تاکید دارد که اولویت های مد نظر کمیسیون تخصصی حقوقی و قضایی تا پایان تیرماه به دست این کمیسیون برسد، تا کمیسیون هماهنگی نیز بتواند در موعد زمانی مقرر، به وظایف قانونی خود بپردازد.

دستور دوم جلسه هشتم کمیسیون حقوقی و قضایی شورای عالی عتف به موضوع حدنصاب اعضای کمیسیون تخصصی برای تشکیل جلسه اختصاص داشت که با توجه به کمبود وقت، بررسی این دستور به جلسات بعدی کمیسیون موکول شد.

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۵:۱۹
روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف |
تعداد بازدید : ۲,۸۱۷