اخبار

جلسه شصت و دوم کمیسیون حمل و نقل و عمران با محوریت نحوه بررسی گزارش فعالیت های پژوهشی دستگاه های اجرایی توسط کمیسیون برگزار شد

جلسه شصت و دوم  کمیسیون حمل و نقل و عمران با محوریت نحوه بررسی گزارش فعالیت های پژوهشی دستگاه های اجرایی توسط کمیسیون برگزار شد
جلسه شصت و دوم کمیسیون تخصصی حمل و نقل و عمران در روز دوشنبه 29/6/95 با محوریت نحوه گزارش گیری کمیسیون از فعالیت های پژوهشی دستگاه های اجرایی ، گزارش وضعیت نحوه حضوراعضای کمیسیون در شش ماه نخست سال 95 و بررسی گزارش ماده 56 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات های دولت در سال 1394؛ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری ( عتف ) ، در شصت و دومین جلسه کمیسیون تخصصی حمل و نقل و عمران که در روز دوشنبه 29/6/95 که با حضور دکتر شکرچی زاده رییس کمیسیون حمل و نقل و عمران و معاون وزیر راه و شهرسازی، دکتر زیاری دبیر کمیسیون حمل و نقل و عمران و سایر اعضای حقیقی و حقوقی کمیسیون برگزار شد.

در ابتدا پیرامون نحوه اخذ گزارش از دستگاه های اجرایی مرتبط با  حوزه حمل و نقل و عمران و نیزدستگاه های عضو بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در ادامه مواردی مانند قرار گرفتن ارسال گزارش عملکرد بخش تحقیقات کشور هر یک از دستگاه های مشمول در وظایف سالانه آنها براساس قانون، انجام اقدامات اساسی و پایه ای به منظور هماهنگی هر چه بیشتر دستگاه ها از سوی دبیرخانه شورای عالی عتف و اقدام به شاخص سازی و تهیه دستورالعمل های مربوطه با همکاری سایر دستگاه ها جهت رفع چالش ها و بهبود همکاری دو جانبه دبیرخانه و دستگاه ها مطرح شد.

در ادامه دکتر زیاری دبیرکمیسیون حمل و نقل و عمران شورای عالی عتف خواستار همکاری هر چه بیشتر اعضای کمیسیون در ارتباط با انجام وظایف و تکالیف قانونی محوله به شورای عالی عتف شد و گفت : از طریق بررسی اسناد بالادستی و بررسی تحقق یا عدم تحقق اهداف هر حوزه در ذیل اسناد بررسی شده باید تحلیل کارشناسی ارائه و به دبیرخانه شورای عالی عتف گزارش های لازم را بدهیم.

در پایان جلسه گزارش تهیه شده دبیرخانه شورای عالی عتف درخصوص ماده 56 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات های دولت در سال 1394 بررسی و هر یک از اعضا نظرات خود را در این خصوص ارائه کردند.

شایان ذکر است این جلسه در محل مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار شد.

۳ مهر ۱۳۹۵ ۱۰:۳۲
روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف |
تعداد بازدید : ۱,۷۲۹