اخبار

به صورت بین المللی؛ مسابقه پژوهش از دیدگاه عکاسان برگزار می شود

به صورت بین المللی؛ مسابقه پژوهش از دیدگاه عکاسان برگزار می شود
دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری،دومین دوره مسابقه « پژوهش، فناوری و نوآوری از نگاه عکاسان و کارتونیستها» را در گستره بین المللی برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف)، دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری با هدف شناسایی دستاوردها، چالش ها و فرصت‏های حوزه پژوهش، فناوری و نوآوری از منظر هنرمندان عکاس و کاریکاتورنیست، دومین دوره مسابقه « پژوهش، فناوری و نوآوری از نگاه عکاسان و کارتونیستها» را در سطح بین المللی  برگزار می نماید.

این دوره از مسابقه در دو رشته عکاسی و کارتون برگزار می شود که موضوع محوری آن «چالشها و فرصتهای موجود در پژوهش، فنّاوری و نوآوری» است.

 فناوری و نوآوری مسئولانه، تجهیزات پژوهشی دانشگاه‏ها و پژوهشگاه‏ها، تعاملات بین المللی علمی دانشگاه‏ها و مراکز آموزش عالی، ارتباط دانشگاه ها و مراکز پژوهشی با کار و صنعت، پژوهش های غیرکاربردی، سهم پژوهش در تولید ناخالص داخلی، بهره‏ وری در پژوهش، پژوهشگران و بازار کار، مهاجرت دانش آموختگان و پژوهشگران، جایگاه پژوهش در بین مردم، فناوری و نوآوری در زندگی مردم، فناوری و نوآوری در مظاهر اجتماعی، شهری و روستایی، فنّاوری و آسیب‏های اجتماعی، فناوری و بومی‏سازی، فناوری های نرم و نقش فناوری در تولید ثروت ملی از موضوعات و مضامین این دوره به شمار می روند.

 متقاضیان می توانند صرفا در یک رشته از رشته های عکاسی یا کارتون شرکت کنند و هر شرکت کننده می تواند حداکثر ۵ اثر ارسال کند. از میان آثار رسیده به دبیرخانه، حداکثر ۱۰۰ عکس و ۱۰۰ کاریکاتور برای نمایش و چاپ در کتاب انتخاب می شود و در هر رشته ۵ نفر برتر معرفی و به هر یک علاوه بر لوح افتخار و کتاب نمایشگاه جوایزی اعطا خواهد شد.

همچنین به تمامی هنرمندانی که آثارشان برای مسابقه برگزیده می‏شود، گواهی شرکت اعطا خواهد شد. آخرین مهلت ارسال آثار ۳۰ آبان ۱۳۹۵ و زمان برگزاری نمایشگاه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ خواهد بود.

۴ آبان ۱۳۹۵ ۱۰:۴۶
خبرگزاری مهر (مهرنیوز) |
تعداد بازدید : ۱,۷۷۳