اخبار

همکاری منطقه ویژه فناوری ربع رشیدی با انستیتو فناوری اتریش

همکاری منطقه ویژه فناوری ربع رشیدی با انستیتو فناوری اتریش
استانداری آذربایجان شرقی در حمایت از اجرای برنامه های دبیرخانه شورای عالی عتف و استفاده از مشاوره های انستیتو فناوری اتریش در منطقه ویژه ربع رشیدی آمادگی خود را اعلام کرد

استانداری آذربایجان شرقی در حمایت از اجرای برنامه های دبیرخانه شورای عالی عتف و استفاده از مشاوره های انستیتو فناوری اتریش در منطقه ویژه ربع رشیدی آمادگی خود را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف)، نشست سه جانبه دبیرخانه شورای عالی عتف، منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تبریز و انستیتو فناوری اتریش با حضور استاندار آذربایجان شرقی  و با موضوع همکاری در حوزه علم و فناوری برگزار شد.

مصطفی کاظمی معاون اجرایی دبیرخانه شورای عالی عتف ضمن ارائه کلیاتی در خصوص موضوع همکاری دبیرخانه و انستیتو فناوری اتریش گفت: هدف از بازید منطقه ویژه ربع رشیدی اجرای پروژه های آتی و همکاری با این موسسه است.

وی افزود:همکاری مشترک و استفاده از تجربیات دیگر کشورها و موسسات بین المللی در حوزه علم و فناوری مزایای مشترک برای هر دو طرف خواهد داشت.

دکتر اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی گفت: زمینه‌های زیادی برای همکاری با AIT داریم و علاقمندیم در حوزه علم و فناوری از تجربیات موسسات فناوری اتریش بهره‌مند شویم.

 وی با تاکید بر این که آماده به‌کارگیری همه امکانات استان برای ایجاد این همکاری‌ها هستیم، افزود: هر توافق‌نامه‌ای که بین انستیتو فناوری اتریش و منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تبریز منعقد شود مورد حمایت مدیریت استان خواهد بود. در ۷۰۰ سال قبل دانشگاه ربع رشیدی در این شهر به شیوه مدرن فعالیت می‌کرد و یک دانشگاه کارآفرین به معنی واقعی بود.

۲۶ آبان ۱۳۹۵ ۰۹:۴۱
خبرگزاری مهر |
تعداد بازدید : ۲,۵۰۲