اخبار

مهدی الیاسی به عنوان دبیر کمیسیون تخصصی مدیریت، اقتصاد و بازرگانی شورای عالی عتف منصوب شد.

مهدی الیاسی به عنوان دبیر کمیسیون تخصصی مدیریت، اقتصاد و بازرگانی شورای عالی عتف منصوب شد.
دکتر وحید احمدی طی حکمی مهدی الیاسی را به عنوان دبیر کمیسیون تخصصی مدیریت، اقتصاد و بازرگانی شورای عالی عتف منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فنّاوری، ‌دکتر وحید احمدی، دبیرکل شورای عالی عتف طی حکمی مهدی الیاسی را به عنوان دبیر کمیسیون تخصصی مدیریت، اقتصاد و بازرگانی شورای عالی عتف منصوب کرد. در متن حکم صادره آمده است: 

جناب آقای دکتر مهدی الیاسی

باسلام؛
نظر به دانش و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان دبیر کمیسیون تخصصی مدیریت، اقتصاد و بازرگانی شورای عالی، علوم، تحقیقات و فنّاوری منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود در هماهنگی با سایر کمیسیون‌های تخصصی در ارائه مشاوره به کمیسیون دائمی هم راستا با اهداف و سیاست‌های کلان علم و فنّاوری کشور و در چارچوب شرح وظایف قانونی شورای عالی عتف، در پیشبرد برنامه‌ها و مأموریت‌های کمیسیون تخصصی و سایر امور محوله نقشی شایسته ایفا نمائید.

از درگاه خداون سبحان دوام توفیقات جنابعالی را مسئلت می‌نمایم.

وحید احمدی

  

همچنین دکتر احمدی از خدمات دکتر علی اصغر پورعزت دبیر پیشین کمیسیون تخصصی مدیریت، اقتصاد و بازرگانی قدردانی نمود.

 به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف، در حال حاضر دکتر مهدی الیاسی عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی است.

دکتر مهدی الیاسی در سال 1356 متولد و دکترای سیاستگذاری علم و فنّاوری خود را در سال 1390 از دانشگاه علامه طباطبایی دریافت نمود.

 وی عضو پیوسته انجمن مدیریت تکنولوژی ایران و انجمن آینده نگاری ایران و همچنین عضو انجمن بین المللی نوآوری، یادگیری و توسعه اقتصادی (GLOBELICS) و انجمن بین المللی مدیریت تکنولوژی (IAMOT) است.

مشارکت در تدوین اسناد کارگروه توسعه فنّاوری برنامه پنجم توسعه کشور، مشارکت در طرح نگاشت نهادی نظام علم، فنّاوری و نوآوری کشور در طرح تحول راهبردی توسعه علم و فناوری کشور و مشارکت در طرح اسناد پشتیبان توسعه فنّاوری در نقشه جامع علمی کشور از جمله فعالیت هایی است که در سوابق علمی واجرایی وی دیده می شود.

دکتر مهدی الیاسی دارای بیش از 25 مقاله در مجلات معتبر داخلی و بین المللی است.


انتهای پیام

۲۱ دی ۱۳۹۳ ۱۰:۲۹
روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف |
تعداد بازدید : ۴,۰۲۶