اخبار

نایب رییس شورای عالی عتف در بازدید از ایرنا تاکید کرد:

برگزاری آزمون سراسری امسال؛ بهتر از برنامه‌ریزی‌ها

برگزاری آزمون سراسری امسال؛ بهتر از برنامه‌ریزی‌ها
دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در اولین روز از هفته دولت، از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و روزنامه ایران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف، دکتر غلامی در حاشیه بازدید از این خبرگزاری، به صورت ویدئو کنفرانس با رؤسای شبکه‌های استانی این رسانه به گفت‌وگو پرداخت.

وی ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این خبرگزاری در گفت‌و‌گویی با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا، اظهار داشت: آزمون سراسری امسال بهتر از برنامه‌ریزی‌ها و پیش‌بینی‌ها و با سخت‌ترین پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

وزیر علوم خاطر نشان کرد: امسال برگزاری کنکور سراسری، اقدامی بود که پیش از این سابقه نداشت و نشان می‌دهد همه دستگاه‌ها، نهادهای اجرایی و مسئول کشور برای سلامت داوطلبان حساسیت داشتند و ارزش و اعتبار قائل بودند.

دکتر غلامی درخصوص نظرسنجی صورت گرفته از داوطلبان کنکور سراسری، تصریح کرد: در هر سه آزمون از داوطلبان نظرسنجی شد که هر دوره رضایت داوطلبان را نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی نشان می‌داد؛ در آزمون سراسری بیشترین رضایتمندی نسبت به رعایت اصول بهداشتی توسط عوامل اجرایی بود که رضایت بالای ۹۰ درصد اعلام شده بود.

وی تاکید کرد: تلاش ما این است که سال تحصیلی آینده، دانشگاه‌ها حتماً دانشجویان جدید را پذیرا باشند.

دکتر غلامی همچنین از بخش‌های مختلف روزنامه ایران بازدید و در استودیو خبر این روزنامه دستاوردهای آموزش عالی را تشریح کرد.

۳ شهریور ۱۳۹۹ ۰۹:۱۹
تعداد بازدید : ۹۲۴