اخبار

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همزمان با هفته پژوهش و فناوری برگزار می‌کند؛

دومین رویداد الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه‌ها با جامعه و صنعت

دومین رویداد الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه‌ها با جامعه و صنعت
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای اجرای سیاست‌ها و اقدامات به منظور توسعه ارتباط دانشگاه‌ها با جامعه و صنعت اقدام به برگزاری رویدادی با عنوان "دومین رویداد الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه با جامعه و صنعت" همزمان با هفته پژوهش و فناوری نموده است.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف، در راستای تقویت ارتباط دانشگاه‌ها با بخش‌های مختلف جامعه و صنعت و در راستای بهره‌گیری از ظرفیت فرهیختگان جامعه در ارائه ایده‌ها و راهکارهای نو در برقراری ارتباط مؤثر میان دانشگاه و جامعه، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قصد دارد همزمان با برگزاری هفته پژوهش و فناوری سال ۱۳۹۹ اقدام به برگزاری رویداد ایده‌های برتر با موضوع ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت نماید.

این رویداد با هدف شناسایی و تقدیر از ایده‌ها و الگوهای نوین در توسعه و تسهیل ارتباط دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری با جامعه و صنعت برگزار می‌گردد. ایده‌های نوین و برگزیده در این رویداد می‌تواند در بهبود همکاری‌های بین مراکز علمی و اجرایی مؤثر واقع شده و بنا به فراخور امکانات و زیرساخت‌های موجود، جهت اجرایی شدن در دستور کار قرار گیرد.

گفتنی است علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به آدرس https://industry.msrt.ir/fa/page/1537/ مراجعه کنند.

۲۱ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۲۰
تعداد بازدید : ۸۶۷