اخبار

دیدار وزیر علوم با خانواده شهید محسن فخری زاده

دیدار وزیر علوم با خانواده شهید محسن فخری زاده
دکتر منصورغلامی، نایب رییس شورای عالی عتف و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آستانه هفته پژوهش و فناوری و با هدف تجلیل از خدمات علمی و فناورانه دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده در منزل شهید حضور یافت و با خانواده ایشان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف، در این دیدار که  با حضورحجت‌الاسلام مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها انجام گرفت، دکتر غلامی با اشاره به شخصیت علمی و اجرایی برجسته این شهید بزرگوار اظهار داشت: شهید فخری زاده در عرصه های مختلف خدمت و جهاد علمی خویش از جمله ایفای مسئولیت خطیر در جایگاه رییس سازمان پژوهش و نوآوری های دفاعی وزارت دفاع منشاء خدمات و برکات بیشماری برای ایران عزیز بوده اند.

وزیر علوم افزود: شهید فخری زاده از آن دسته از پیروان خط ولایت و رهبری بود که در راه آرمان های انقلاب اسلامی و پیشرفت و توسعه کشوربه شهادت رسید و با خون خود ریشه های درخت تنومند انقلاب را آبیاری کرد.

وی از شهید فخری زاده به عنوان یک استاد متعهد و متخصص برجسته ایران اسلامی یاد کرد و افزود: دانشجویان و دانشگاهیان کشور باید مشی شهدایی همچون شهید فخری زاده و همچنین دیگر شهدای جهاد علمی را سرمشق خود در انجام امور قرار داده و راه این بزرگواران جان بر کف را ادامه دهند.

۱۸ آذر ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷
تعداد بازدید : ۵۶۴