اخبار

دومین جلسه هم اندیشی نمایندگان استانهای دارای مجوز مناطق ویژه با حضور دبیرکل شورای عالی عتف

دومین جلسه هم اندیشی نمایندگان استانهای دارای مجوز مناطق ویژه با حضور دبیرکل شورای عالی عتف
دومین جلسه هم اندیشی نمایندگان استان‌های دارای مجوز مناطق ویژه علم و فّناوری صبح امروز با حضور دکتر احمدی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فنّاوری، دبیرکل شورای عالی عتف صبح امروز در راس هیأتی، بمنظور شرکت در دومین جلسه هم اندیشی نمایندگان استان های داری مجوز مناطق ویژه علم و فناوری و بازدید از کانون‌ها و پهنه‌های منطقه ویژه علم و فناوری استان یزد وارد این استان شد.

دبیرکل شورای عالی عتف و هیات همراه در فرودگاه یزد مورد استقبال معاون توسعه استاندار یزد، رئیس پارک علم و فناوری و رئیس دانشگاه یزد قرار گرفتند.

دومین جلسه هم اندیشی نمایندگان استان‌های دارای مجوز مناطق ویژه با حضور دبیرکل شورای عتف، قائم مقام دبیرکل، معاون توسعه استاندار یزد، اعضای دبیرخانه شورای عالی عتف و نمایندگان پنج استان اصفهان، آذربایجان شرقی، یزد، بوشهر و خراسان رضوی که دارای مجوز تأسیس مناطق ویژه علم و فناوری هستند به میزبانی استانداری یزد برگزار می ­شود.

طبق برنامه از پیش تعیین شده قرار است عصر امروز، دبیرکل شورا از کانون‌ها و پهنه‌های منطقه ویژه علم و فناوری استان یزد اعم از پارک علم و فناوری، شهرک صنعتی و دانشگاه یزد بازدید نمایند.

انتهای پیام

۶ اسفند ۱۳۹۳ ۱۰:۳۴
روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف |
تعداد بازدید : ۳,۳۳۶