اخبار

با حضور وزیر علوم؛

طرح‌های عمرانی دانشگاه اصفهان به بهره‌برداری رسید

طرح‌های عمرانی دانشگاه اصفهان به بهره‌برداری رسید

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف، با حضور دکتر غلامی، افتتاح پروژه‌های عمرانی دانشگاه اصفهان شامل: بقعه حرم‌الشهدا، دانشکده علوم و فناوری‌های زیستی و گروه زمین‌شناسی، نوسازی و بهسازی سالن همایش پیامبر اعظم (ص)، ساختمان دهقانی، احداث، نوسازی، بهسازی، تاسیساتی، فضای سبز و مدیریت سبز دانشگاه افتتاح شد.

بقعه حرم‌الشهدا دارای مساحتی حدود ۳۰۰ متر مربع بقعه و ۴۰۰۰ متر مربع محوطه و با اعتباری بالغ بر ۸ میلیاردتومان، ساختمان دهقانی با ۳۴۰۰ مترمربع مساحت و اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیاردتومان، دانشکده علوم و فناوری‌های زیستی و گروه زمین‌شناسی با مساحت ۱۰۵۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیاردتومان و نوسازی و بهسازی سالن همایش پیامبر اعظم (ص) با ۲۰۰۰ متر مربع مساحت و با اعتباری حدود ۷میلیارد تومان احداث شده است.

همچنین با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، آیین عملیات عمرانی ساختمان دانشکده الهیات و معارف اهل بیت (ع) دانشگاه اصفهان نیز آغاز شد.

دکتر غلامی، در ادامه در نشست شورای مدیریت استانی به میزبانی دانشگاه اصفهان به عنوان دانشگاه معین استان و جلسه منطقه ویژه علم و فناوری استان اصفهان نیز شرکت خواهد کرد.

۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ۱۲:۱۴
تعداد بازدید : ۴۲۷