اخبار

اولین جلسه هم اندیشی اجرای قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان و تجاری سازی نوآوری‌ها و اختراعات برگزار شد.

اولین جلسه هم اندیشی اجرای قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان و تجاری سازی نوآوری‌ها و اختراعات برگزار شد.
اولین جلسه هم اندیشی اجرای قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان و تجاری سازی نوآوری‌ها و اختراعات با حضور قائم مقام دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فنّاوری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فنّاوری، اولین جلسه هم اندیشی "اجرای قانون حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات" با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در دبیرخانه شورا در خصوص این قانون و برنامه‌ریزی جهت اجرایی نمودن وظایف دبیرخانه شورای عالی عتف در خصوص آن برگزار شد.

در این جلسه که با حضور دکتر محمد ابویی اردکان قائم مقام دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات وفنّاوری برگزار می‌شد؛ دکتر مهدی الیاسی، معاون سیاستگذاری و ارزیابی راهبردی معاونت علمی و فنّاوری ریاست جمهوری، دکتر وطن پور، رئیس دفتر توسعه فنّاوری سلامت وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، نمایندگانی از سازمان بورس و شرکت فرابورس و سازمان امور مالیاتی کشور حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه دکتر محمد ابویی اردکان، قائم مقام دبیرکل شورای عالی عتف ضمن معرفی شورای عالی علوم، تحقیقات فنّاوری، به تشریح ساختار دبیرخانه و شرح وظایف و اختیارات شورا پرداخت.

در ادامه جلسه در خصوص ماده 4 و 7 قانون حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات بحث و تبادل نظر صورت گرفت و در خصوص چگونگی تخصیص بودجه وامکانات پیشنهاداتی ارائه گردید.

در مورد چگونگی رسیدگی به شکایات واصل شده از متقاضیان دریافت حمایت‌های مشمول قانون نیز نظراتی عنوان شد و در راستای ایجاد راهکارهایی برای کاهش شکایات احتمالی شرکت‌ها نیز پبشنهاداتی ارائه شد.

در پایان این جلسه مقرر شد کارگروه‌های موضوعی متشکل از نمایندگان دستگاه‌ها و ارگان‌های ذی ربط بطور جداگانه برگزار و نتایج حاصل از آن‌ها در جلسه آتی به بحث و بررسی گذاشته شود.

 انتهای پیام

۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ۱۱:۳۰
روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف |
تعداد بازدید : ۴,۱۵۸