اخبار

سامانه سمات ملی بازگشایی شد

سامانه سمات ملی بازگشایی شد
سامانه مدیریت اطلاعات تحقیقاتی کشور (سمات ملی) برای ثبت طرح های پژوهشی سال 1400 دستگاه‌های اجرایی
کشور بازگشایی شد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف)، سامانه سمات ملی برای هزینه کرد اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی مشمول بند (ب) ماده 64 برنامه ششم توسعه همچنین ماده 56 «قانون الحاق برخی مواد به تنظیم بخش از مقررات مالی دولت(۲)» بازگشایی شد. دستگاه‌های اجرایی می توانند برای ثبت طرح های سال 1400 و دریافت کد رهگیری، درخواست مجوز سال آتی، اعلام خاتمه، ثبت گزارش پیشرفت و تعیین تکلیف طرح های قبلی به سامانه سمات به آدرس https://band56.semat.ir/ مراجعه کنند.

در صورتی که دستگاه‌های اجرایی درخصوص پیگیری و تعیین تکلیف طرح‌های ثبت شده دارای کد رهگیری، در سامانه سمات اقدام نکنند، طرح‌های مذکور به حالت راکد درخواهد آمد.

گفتنی است آن دسته از دستگاه‎هایی که نام کاربری آنان غیر فعال شده است یا برای اولین بار اقدام به ثبت طرح می کنند می توانند با معرفی نماینده خود به دبیرخانه شورا، نام کاربری جدید دریافت کنند. 

همچنین واحد سمات دبیرخانه شورا با شماره‌ 4-88675650-021 داخلی‌ 123 (مجهز به سامانه پیغام‌گیر)، 124 و رایانامه (semat@atf.gov.ir) آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات کاربران می‌باشند.

۳ شهریور ۱۴۰۰ ۱۳:۵۳
تعداد بازدید : ۲,۸۴۳