اخبار

معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری:

تقاضاکنندگان و عرضه کنندگان فناوری زیر سقف تستا

تقاضاکنندگان و عرضه کنندگان فناوری زیر سقف تستا
دکتر خیرالدین با اشاره به برگزاری نمایشگاه تستا از روز ۲۳ آذرماه جاری گفت: به منظور حمایت از فناوری‌های تولید شده داخل، صندوق نوآوری و شکوفایی در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف به نقل از ایسنا، دکتر علی خیرالدین با اشاره به برگزاری نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی (تستا)، هدف از برگزاری سومین دوره نمایشگاه تستا را ارائه نیازهای پژوهشی و فناورانه، بسترسازی برای تجاری‌سازی یافته‌های علمی و فناوری‌های توسعه‌یافته و همچنین برقراری ارتباط سازنده میان بخش عرضه و تقاضای فناوری عنوان کرد.

وی زمان برگزاری این نمایشگاه را از ۲۳ تا ۲۶ آذر ماه سال جاری عنوان کرد و یادآور شد: نمایشگاه تستا ۱۴۰۰ با مشارکت دبیرخانه شورای عالی عتف، مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور برگزار می‌شود.

خیرالدین با تاکید بر اینکه در نمایشگاه امسال وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزارت جهاد کشاورزی بصورت دستگاهی حضور خواهند داشت و مجموعه نیازهای سازمان ها و شرکت های تابعه را بصورت یکپارچه ارائه خواهند داد، یادآور شد: همچنین پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت، پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای و پژوهشگاه نیرو مجموعه نیازهای دستگاه های اجرایی مربوط به وزارت نفت، سازمان انرژی اتمی و وزارت نیرو را به فناوران و شرکت های دانش بنیان عرضه می کنند.

معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: با توجه به اهمیت حمایت و تأمین مالی از تفاهم نامه های منعقد شده بین عرضه کنندگان و تقاضاکنندگان فناوری، صندوق نوآوری و شکوفایی با هدف پشتیبانی مالی از شرکت‌های دانش بنیان در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

۲۱ آذر ۱۴۰۰ ۱۳:۳۴
تعداد بازدید : ۴۰۴