اخبار

بررسی سیاست‌های کلی علم و فنّاوری ابلاغی مقام معظم رهبری در آخرین جلسه کمیسیون هماهنگی

بررسی سیاست‌های کلی علم و فنّاوری ابلاغی مقام معظم رهبری در آخرین جلسه کمیسیون هماهنگی
پنجاه و نهمین جلسه کمیسیون تدوین و هماهنگی سیاست‌های علم و فنّاوری شورای عالی عتف با بررسی موضوع سیاست‌های کلی علم و فنّاوری ابلاغی مقام معظم رهبری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فنّاوری، در پنجاه و نهمین جلسه کمیسیون تدوین و هماهنگی سیاست‌های علم و فناوری که با حضور دکتر ابویی اردکان، قائم مقام دبیرکل شورای عالی عتف و اعضاء این کمیسیون برگزار شد اعضا در خصوص سیاست‌های کلی علم و فنّاوری ابلاغی مقام معظم رهبری و بررسی راهکارهای اجرای سیاست ها بحث و گفتگو کردند.

در حاشیه این جلسه اعضاء در خصوص بازنگری در الویت‌ها، سیاست‌ها و یکپارچه‌سازی محتوای آئین نامه کمیسیون‌ها ، نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند.

در ادامه جلسه شاخص‌های سیاست‌های علم و فنّاوری که توسط دبیرخانه شورای عالی عتف تهیه شده است ارائه شد و اعضاء به بحث در خصوص این شاخص‌ها پرداختند.

در بخش دیگر این جلسه دکتر فرهنگ فصیحی، دبیر کمیسیون تدوین و هماهنگی سیاست‌های علم و فنّاوری در خصوص پیگیری مسائل مربوط به سیاست‌های کلی علم و فنّاوری با اشاره به ابلاغیه معاون اول محترم رییس جمهور، مبنی بر اینکه روسای دستگاه‌های اجرایی مسئول، مکلف هستند حداکثر ظرف دو ماه برنامه‌های تدوین شده را به معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور جهت بهره‌برداری در تدوین برنامه ششم ارسال نمایند، خواستار همکاری اعضاء در راستای رسیدن به احکام معتبر برای برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شد.

همچنین در این جلسه تاکید شد، نمایندگان دستگاه‌های حقوقی عضو کمیسیون‌های تخصصی در خصوص گزارش‌دهی دستگاه‌های ذیربط در چهارچوب سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری که جمع‌آوری و جمع‌بندی آنها به دبیرخانه شورای عالی عتف واگذار شده است، پیگیری‌های لازم را به عمل آورند.

 انتهای پیام

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۰:۰۱
روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف |
تعداد بازدید : ۲,۴۴۰