اخبار

پایان بازدید قائم مقام دبیرکل شورای عالی عتف از زیرساخت ها و توانمندی های فناورانه استان خراسان رضوی

پایان بازدید قائم مقام دبیرکل شورای عالی عتف از زیرساخت ها و توانمندی های فناورانه استان خراسان رضوی
دکتر ابویی اردکان، قائم مقام دبیرکل شورای عالی عتف به منظور آشنایی با ظرفیت‌های معدنی- بازرگانی استان خراسان رضوی از سازمان صنعت، معدن و تجارت دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فنّاوری، دکتر محمد ابویی اردکان، قائم مقام دبیرکل شورای عالی عتف و هیات همراه در ادامه بازدید از پیشرفت تاسیس منطقه ویژه علم و فنّاوری خراسان رضوی، به بازدید از شهرک فنّاوری صنایع غذایی مشهد پرداختند. این بازدید به منظور آشنایی با ظرفیت‌های صنایع غذایی این استان صورت گرفت.

شهرک فنّاوری صنایع غذایی مشهد در سال 78 و به تصویب هیات دولت احداث شده است و زیر نظر صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی فعالیت می‌کند. از فعالیت‌های این شهرک می‌توان به ارائه مشاوره‌های فنی و تخصصی، مشاوره در سرمایه‌گذاری، مشاوره در بازاریابی و مشاوره مالی و حقوقی اشاره کرد.

دکتر ابویی و هیات همراه پس از آن، از سازمان صنعت، معدن و تجارت، بمنظور آشنایی با ظرفیت‌های معدنی - بازرگانی استان دیدن کردند. در این بازدید گزارشی از توانمندی‌ها و عملکرد این سازمان در حوزه‌هایی چون صنعت، معدن و بازرگانی ارائه شد.

اعضای دبیرخانه همچنین به منظور آشنایی با ظرفیت‌هایفناوری اطلاعات استان خراسان رضوی در جلسه ای که در استانداری برگزار شد، شرکت کردند .

در پایان جلسه شرکت کنندگان به جمع‌بندی موضوعات و نتایج این بازدیدها پرداختند.

انتهای پیام
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۸:۲۲
روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف |
تعداد بازدید : ۳,۲۴۵