اخبار

استاندار آذربایجان شرقی: مناطق ویژه علم و فناوری وجه تمایز دولت تدبیر و امید

استاندار آذربایجان شرقی: مناطق ویژه علم و فناوری وجه تمایز دولت تدبیر و امید
در سومین نشست هم اندیشی نمایندگان استانهای دارای مجوز ویژه علم و فناوری، استاندار آذربایجان شرقی از مناطق ویژه علم و فناوری به عنوان وجه تمایز دولت تدبیر و امید با دولت های دیگر نام برد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی علوم تحقیقات و فناوری، سومین نشست هم اندیشی نمایندگان استان های دارای مجوز مناطق ویژه علم و فناوری در شهر تبریز با حضوردکتر وحید احمدی دبیرکل شورای عالی عتف و دکتر محمد ابویی اردکان قائم مقام دبیرکل با سخنرانی دکتر جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی رسما آغاز شد.

 دکتر جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی با تشکر و قدردانی از زحمات دبیرخانه شورای عالی عتف در خصوص مناطق ویژه علم و فناوری افزود: در هر دولت عملکرد آن دولت در زمینه ای خاص می تواند به عنوان وجه تمایز آن دولت با دولتهای دیگر قلمداد شود که وجه تمایز دولت تدبیر و امید  تمرکز بر توسعه و تعالی مناطق ویژه علم و فناوری است.

وی افزود : اگر ما بتوانیم با برنامه­ ریزی و سیاست گذاری مناسب به درستی مناطق ویژه علم و فناوری را مدیریت و به ثمر برسانیم، به دلیل زیرساختی بودن مناطق ویژه، آثار و پیامدهای آن برای سالیان متمادی برای استان و کشور پایدار خواهد بود.

این خبر در حال تکمیل است.

۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۱۲
روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف |
تعداد بازدید : ۳,۹۲۸