اخبار

برگزاری اولین جلسه کارگروه معافیت‌های مالیاتی و گمرکی شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان

برگزاری اولین جلسه کارگروه معافیت‌های مالیاتی و گمرکی شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان
اولین جلسه کارگروه معافیت‌های مالیاتی و گمرکی شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان در محل دبیرخانه شورای عالی عتف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فنّاوری، اولین جلسه کارگروه معافیت‌های مالیاتی و گمرکی شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان  با حضور دکتر کاظمی دبیر ستاد تجاری سازی و شرکت‌های دانش بنیان و نمایندگانی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گمرک جمهوری اسلامی ایران، سازمان امور مالیاتی و تشکل های دانش بنیان در محل دبیرخانه شورای عالی عتف برگزار شد.

با توجه به نقش دبیرخانه شورای عالی عتف در اجرای دستور العمل اجرایی موضوع ماده 22 آیین نامه اجرایی قانون حمایت از شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان و با توجه به ماده 10این آیین نامه به منظور اجرای صحیح این دستورالعمل ،کارگروهی متشکل از نمایندگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان امور مالیانی کشور، معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور، گمرک جمهوری اسلامی ایران تشکیل و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مسئول پیگیری جلسات کارگروه خواهد بود.

در این جلسه در خصوص معافیت‌های مالیاتی و گمرکی، وضعیت اجرای قانون، افراد ذینفع و بازیگران مختلف در این حوزه بحث و گفتگو شد و چگونگی ایجاد هماهنگی و همکاری بین این گروه ها مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه نماینده تشکل های دانش بنیان  مشکلات شرکت های دانش بنیان و شرکت های مستقر در پارک های علم و فناوری در زمینه معافیت‌های مالیاتی و گمرکی را مطرح نمود.

 انتهای پیام

۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۳۶
روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف |
تعداد بازدید : ۴,۴۰۳