اخبار

کتاب راهنمای شرکت‌های دانش بنیان از تقاضای تاییدیه دانش بنیان تا دریافت تسهیلات منتشر شد.

کتاب راهنمای شرکت‌های دانش بنیان از تقاضای تاییدیه دانش بنیان تا دریافت تسهیلات منتشر شد.
کتاب راهنمای شرکت‌های دانش بنیان از تقاضای تاییدیه دانش بنیان تا دریافت تسهیلات به منظور تسهیل کار شرکت‌های متقاضی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فنّاوری، کتاب راهنمای شرکت‌های دانش بنیان از تقاضای تاییدیه دانش بنیان تا دریافت تسهیلات به منظور تسهیل کار شرکت‌های متقاضی  با هدف ایجاد مرجع جامع از قوانین و مقررات مرتبط با اجرای قانون مذکور منتشر شد.

با توجه به ابعاد مختلف قانون نهادها و دستگاه‌های مختلفی که در فرایند اجرای قانون با هم در تعامل هستند و هرکدام به نوبه خود به منظور اجرای وظایف و مسئولیت‌های خود دستورالعمل ها و شیوه‌نامه های مختلفی را به تصویب رسانده‌اند، لذا شرکت‌ها و موسسات متقاضی بهره‌مندی از تسهیلات مندرج در قانون حمایت از شرکتها و موسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری‌ها و اختراعات با حجم بالایی از اسناد و مدارک رسمی و فرآیندهای اجرایی مختلفی روبه رو هستند.

 آخرین ویرایش تمامی آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مورد استناد در مراجع ذیربط و فرآیندها و رویه های اداری مرتبط با دریافت تاییدیه و بهره‌مندی از تسهیلات و حمایت‌ها و همچنین فرم‌های لازم جهت تکمیل به صورت یکجا در این کتاب ارائه شده است.

لازم به ذکر است گردآوری و تنظیم این کتاب بر عهده مهدی پاکزاد، امیرناظمی، مصطفی کاظمی و عبدالنبی خطیبی  بوده است.

انتهای پیام

 

۸ تیر ۱۳۹۴ ۰۹:۵۶
روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف |
تعداد بازدید : ۴,۹۶۱