اخبار

داوری بخش کاریکاتور مسابقه سراسری آموزش عالی، پژوهش، فناوری و نوآوری از نگاه عکاسان و کارتونیست ها برگزار شد: راه یابی 93 کاریکاتور به نمایشگاه هفته پژوهش

داوری بخش کاریکاتور مسابقه سراسری آموزش عالی، پژوهش، فناوری و نوآوری از نگاه عکاسان و کارتونیست ها برگزار شد: راه یابی 93 کاریکاتور به نمایشگاه هفته پژوهش
داوری بخش کاریکاتور مسابقه سراسری "آموزش عالی، پژوهش، فناوری و نوآوری از نگاه عکاسان و کارتونیست ها" به همت دبیرخانه شورای عالی عتف برگزار شد. دبیر بخش کاریکاتور این مسابقه در این باره گفت: از مجموع 298 اثر ارسال شده به دبیرخانه مسابقه، 93 اثر انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف)، عباس قاضی زاهدی، دبیر بخش کاریکاتور مسابقه سراسری "آموزش عالی، پژوهش، فناوری و نوآوری از نگاه عکاسان و کارتونیست ها" از برگزاری نشست داوری بخش کاریکاتور این مسابقه خبر داد و گفت: مسابقه سراسری در دو بخش فناوری و نوآوری، و آموزش و پژوهش برگزار شده بود که شرکت کنندگان با موضوعاتی چون تجهیزات آموزشی، سهم پژوهش در تولید ناخالص داخلی، بهره وری، صندلی های خالی دانشگاه ها، انگیزه های دانشجویی و مهاجرت فارغ التحصیلان به کشورهای دیگر در بخش آموزش و پژوهش و فناوری و نوآوری در زندگی مردم، آسیب های اجتماعی، بومی سازی، فناوریهای نرم و در بخش فناوری و نوآوری حضور پیدا کردند.

او ادامه داد:  در این مسابقه در بخش کاریکاتور در مجموع 298 کار به دست ما رسید که 93 اثر موفق شدند به نمایشگاه راه یابند. زاهدی با اشاره به نتیجه داوری بخش کاریکاتور این مسابقه گفت: 51 اثر در بخش فناوری و نوآوری و 42 اثر دربخش آموزش و پژوهش توسط داوران محترم انتخاب شدند. او افزود: هر بخش سه برنده اول تا سوم و سه برنده تقدیری دارد که با لوح تقدیر و جوایز نقدی از این عزیزان تقدیر خواهد شد.

دبیر بخش کاریکاتور مسابقه سراسری "آموزش عالی، پژوهش، فناوری و نوآوری از نگاه عکاسان و کارتونیست ها" در مورد انتشار کتابی از آثار برگزیده توضیحاتی ارائه کرد و گفت: از 93 اثر برگزیده کاریکاتور به همراه اثرهای برگزیده بخش عکاسی در قابل یک کاتالوگ در نمایشگاه هفته پزوهش رونمایی خواهد شد  و این کاتالوگ به کسانی که اثر آنها به نمایشگاه راه یافته است، اهدا خواهد شد. او در پایان افزود: از 93 اثر منتخب و آثار منتخب بخش عکس نیز در فضای فیزیکی غرفه دبیرخانه شورای عالی عتف استفاده خواهد شد.

۱۴ آذر ۱۳۹۴ ۰۸:۱۶
روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف |
تعداد بازدید : ۱,۸۹۶