اخبار

با حضور دبیرکل شورای عالی عتف؛ مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه سراسری پژوهش، فناوری، نوآوری و آموزش عالی برگزار می شود

با حضور دبیرکل شورای عالی عتف؛ مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه سراسری پژوهش، فناوری، نوآوری و آموزش عالی برگزار می شود
مراسم تجلیل از آثار برگزیده مسابقه سراسری پژوهش، فناوری و نوآوری و آموزش عالی از نگاه عکاسان و کاریکاتوریست ها روز دوشنبه، 23 آذرماه، در سالن کنفرانس اداری یک در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف)، مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه سراسری پژوهش، فناوری و نوآوری و آموزش عالی از نگاه عکاسان و کاریکاتوریست ها روز دوشنبه، 23 آذرماه، از ساعت 14 الی 16در سالن کنفرانس اداری شماره 1 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

در این مراسم که با حضور دکتر وحید احمدی، دبیرکل شورای عالی عتف برگزار خواهد شد، به آثار برگزیده، آثار ممتاز و آثار تقدیری هدایایی تقدیم می شود.

گفتنی است، این مسابقه با همکاری دبیرخانه شورای عالی عتف و مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور در پاییز سال جاری برگزار شد. مسابقه سراسری پژوهش، فناوری و نوآوری و آموزش عالی از نگاه عکاسان و کاریکاتوریست ها در دو بخش عکس و کاریکاتور و در زمینه های «آموزش و پژوهش» و «فناوری و نوآوری» برگزار شد و در مجموع در بخش عکس 210 اثر و در بخش کاریکاتور 298 اثر به دبیرخانه این مسابقه واصل شد. در این میان 93 اثر در بخش کاریکاتور و 45 اثر در بخش عکس انتخاب شدند.

۲۲ آذر ۱۳۹۴ ۱۶:۲۹
روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف |
تعداد بازدید : ۲,۴۳۷