اخبار

دکتر شجاعی فر از غرفه شورای عالی عتف بازدید کرد؛ پلتفرم خودرو ملی 40 درصد پیشرفت داشته است

دکتر شجاعی فر از غرفه شورای عالی عتف بازدید کرد؛ پلتفرم خودرو ملی 40 درصد پیشرفت داشته است
دکتر محمد حسن شجاعی فر، رئیس دانشکده و پژوهشکده ملی خودرو و مدیر طرح کلان ملی پلتفرم خودرو ملی از غرفه شورای عالی عتف و نمایشگاه آثار برگزیده مسابقه سراسری پژوهش، فناوری، نوآوری و آموزش عالی از نگاه عکاسان و کارتونیست ها در محل غرفه شورای عالی عتف در شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف)، دکتر محمد حسن شجاعی فر، رئیس دانشکده و پژوهشکده ملی خودرو و مدیر طرح کلان ملی پلتفرم خودرو ملی از غرفه شورای عالی عتف و نمایشگاه آثار برگزیده مسابقه سراسری آموزش و پژوهش و فناوری و نوآوری از نگاه عکاسان و کارتونیست ها در محل غرفه شورای عالی عتف در شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری بازدید کرد.

او ضمن بازدید از این غرفه گفت: در نمایشگاه ماکت را برای نمایش ارائه دادیم، زیرا به این طریق می توانیم از نظر عمومی مردم را نسبت به ظاهر خودرویی که در حال طراحی است مطلع شویم. شجاعی فر ادامه داد: طرح کلان ملی پلتفرم خودرو بیش از 40 درصد پیشرفت داشته است و با حمایت کمیسیون صنایع مجلس و تایید شورای عالی عتف ما در حال حاضر بیشترین پیشرفت را در میان 34 طرح  کلان ملی داشته ایم. او همچنین ادامه داد: شرکت سایپا حامی این طرح است و با توجه به درخواست شرکت سایپا برای استفاده از خط تولید موجود، با وجود طراحی موتور این خودرو، در میان مدت، از موتور مدنظر شرکت خودوسازی سایپا استفاده خواهد شد.

مدیر طرح کلان ملی پلتفرم خودرو در مورد نمایشگاه آثار برگزیده مسابقه سراسری پژوهش، فناوری، نوآوری و آموزش عالی از نگاه عکاسان و کارتونیست ها در محل غرفه شورای عالی عتف  گفت: خوشبختانه نمایشگاه توانسته است از تخصص هنرمندان بهره ببرد و حسن این اقدام این است که با توجه به بازدید اقشار مختلف مردم اعم از دانش آموز، هنرمند، استاد دانشگاه و دانشجو و حتی مردم عادی، پیغام لازم را برای همه اقشار دارد و بسیار می تواند موثر باشد.

۲۵ آذر ۱۳۹۴ ۰۸:۵۳
تعداد بازدید : ۲,۸۳۸