اخبار

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان از غرفه شورای عالی عتف بازدید کرد؛ نوآوری در غرفه دبیرخانه شورای عالی عتف

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان از غرفه شورای عالی عتف بازدید کرد؛ نوآوری در غرفه دبیرخانه شورای عالی عتف
دکتر سید محمود مدرس هاشمی، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان، از غرفه شورای عالی عتف در شانزدهمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار بازدید کرد. مدرس هاشمی ضمن بازدید از این غرفه، گفت: فعالیت های ترویجی و مباحثی مانند رسیدگی به شکایات شرکت های دانش بنیان که توسط بخش های مختلف دبیرخانه شورای عالی عتف ارائه شده بود، هم نوآورانه بود و هم اطلاعات خوبی را برای مخاطبان ارائه می کرد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف)، دکتر سید محمود مدرس هاشمی، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان، از غرفه شورای عالی عتف در شانزدهمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار بازدید کرد. مدرس هاشمی ضمن بازدید از این غرفه، گفت: غرفه شورای عالی عتف فوق العاده بود. او ضمن اشاره به عضویت خود در شورای عالی عتف و کمیسیون دائمی این شورا گفت: برخی اطلاعات ارائه شده در غرفه واقعا برای من بدیع بود. او ادامه داد: فعالیت های ترویجی و مباحثی مانند رسیدگی به شکایات شرکت های دانش بنیان هم نوآورانه بود و هم در این نمایشگاه اطلاعات خوبی را برای مخاطبان ارائه می کرد.

مدرس هاشمی به نقش شورای عالی عتف اشاره کرد و افزود: قانون شورای عالی عتف را بالاترین مرجع سیاستگذاری کشور می داند، اما متاسفانه این شورای عالی در جایگاه حقوقی واقعی خود قرار نگرفته است. او ادامه داد: پراکندگی زیادی در مراکز تصمیم گیری علم و فناوری وجود دارد که فکر می کنم دولت محترم باید این نهادها را در شورای عالی عتف تجمیع کند، زیرا هم به لحاظ جایگاه قانونی و هم به لحاظ افراد و شخصیت هایی که در این شورا درگیر هستند این شورا قابلیت سیاستگذاری کلان در حوزه علم و فناوری را دارد. رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در پایان افزود: اگر این اتفاق محقق شود می توانیم امیدوار باشیم که در آینده اتفاقات مطلوبی برای نظام علم و فناوری کشور بیافتد.

۲۶ آذر ۱۳۹۴ ۰۷:۵۶
تعداد بازدید : ۲,۱۶۴