اخبار

با محوریت گزارش عملکرد اجرایی قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان؛ صد و چهل و چهارمین جلسه کمیسیون دائمی برگزار می شود

با محوریت گزارش عملکرد اجرایی قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان؛ صد و چهل و چهارمین جلسه کمیسیون دائمی برگزار می شود
یکصد و چهل و چهارمین جلسه کمسیون دائمی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، درروز چهار شنبه مورخ 1395/05/27 با حضور رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی، سرپرست امور شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و نماینده دبیر ستاد تجاری سازی و شرکت های دانش بنیان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف)،جلسه صد و چهل و چهارم کمیسیون دائمی این شورای عالی روز چهارشنبه 27 مرداد برگزار می شود.

دستور اصلی این جلسه ارائه گزارش عملکرد اجرایی قانون حمایت از شرکت ها و موسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری ها و اختراعات، متشکل از سه بحث اصلی؛ عملکرد صندوق نوآوری و شکوفایی؛ عملکرد کار گروه تشخیص مصادیق شرکت ها و موسسات دانش بنیان و عملکرد دبیرخانه شورای عالی عتف در حوزه مذکور خواهد بود.

گفتنی است در این جلسه دکتر بهزاد سلطانی، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر صاحبکار، سرپرست امور شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دکتر سروش قاضی نوری، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی به نمایندگی از دبیر ستاد تجاری سازی و شرکت های دانش بنیان حضور خواهند داشت.

این جلسه در محل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود.

۲۳ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۵:۳۸
تعداد بازدید : ۳,۵۴۰