اخبار

هفتاد و پنجمین جلسه کمیسیون تخصصی صنایع، معادن و فناوری اطلاعات و ارتباطات شورای عالی عتف با محوریت بررسی، تدوین و بروزرسانی سیاست ها و اولویت های پژوهشی و فناوری برگزار شد.

هفتاد و پنجمین جلسه کمیسیون تخصصی صنایع، معادن و فناوری اطلاعات و ارتباطات شورای عالی عتف  با محوریت بررسی، تدوین و بروزرسانی سیاست ها و اولویت های پژوهشی و فناوری برگزار شد.
هفتاد و پنجمین جلسه کمیسیون صنایع، معادن و فناوری اطلاعات و ارتباطات شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) مورخ 3/6/1395 در وزارت صنعت و با حضور دبیر و اعضای حقیقی و حقوقی این کمیسیون و همچنین دبیر کمیسیون هماهنگی برگزار شد. در این جلسه به تدوین، اصلاح و بروزرسانی سیاست ها و اولویت ها ی پژوهشی و فناوری در حوزه صنعت و معدن و ICT پرداخته شد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) هفتاد و پنجمین جلسه کمیسیون صنایع، معادن و فناوری اطلاعات و ارتباطات با حضور دبیر و اعضای حقیقی و حقوقی کمیسیون مذکور و دبیر کمیسیون هماهنگی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر طهوری دبیر کمیسیون صنایع، معادن و فناوری اطلاعات و ارتباطات خلاصه ای از اقدامات و عملکرد خود ارائه دادند.

و در ادامه خانم رسولی کارشناس کمیسیون صنایع مروری بر فعالیت یک سال گذشته کمیسیون، در راستای تعیین و تنظیم  فهرست سیاست ها و اولویت های حوزه علم و فناوری داشتند.

پس از بررسی عملکردهای اخیر کمیسیون صنایع، دکتر فصیحی دبیر کمیسیون هماهنگی و چند تن از اعضای دیگر درخصوص بهبود روند تدوین و اصلاح پیش نویس اولویت ها ، توضیحات و پیشنهادهایی را مطرح کردند.

از نکات مهمی که در این جلسه طرح شد توجه به این مسئله بود که آیا این موارد و چالش ها به صورتی تدوین شده اند که محدود کننده باشند؟ و همچنین آیا قابلیت نه گفتن به یک تعداد پروژه را دارا هستند یا خیر؟

در طی جلسه اعضا به بحث، بررسی و اصلاح جزء به جز محورهای ذکر شده در پیش نویس اولویتها پرداختند.

انتهای این نشست با جمع بندی مطالب عنوان شده خاتمه یافت .

۷ شهریور ۱۳۹۵ ۱۰:۴۶
روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف |
تعداد بازدید : ۱,۸۵۵