اخبار

با محوریت نهایی سازی اولویت های پژوهشی؛ یکصد و یکمین جلسه کمیسیون تخصصی دفاع، امنیت ملی و سیاست خارجی شورای عالی عتف برگزار شد.

با محوریت نهایی سازی اولویت های پژوهشی؛ یکصد و یکمین جلسه کمیسیون تخصصی دفاع، امنیت ملی و سیاست خارجی شورای عالی عتف برگزار شد.
یکصد و یکمین جلسه کمیسیون تخصصی دفاع، امنیت ملی و سیاست خارجی شورای عالی عتف برگزار شد. این جلسه با حضور دکتر فرزاد طرهانی دبیر کمیسیون و سایر اعضای حقیقی و حقوقی این کمیسیون برگزار گردید. دستور کار این نشست بررسی و نهایی سازی اولویت های علم و فناوری در حوزه کاری کمیسیون و تعیین اعضای کمیته راهبری چهار طرح از مجموع نه طرح کلان ملی آن کمیسیون بود.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف)، در یکصد و یکمین جلسه کمیسیون تخصصی دفاع، امنیت ملی و سیاست خارجی شورای عالی عتف که روز دوشنبه پنجم مهر با حضور دکتر طرهانی دبیرکمیسیون تخصصی دفاع، امنیت ملی و سیاست خارجی و سایر اعضای حقیقی و حقوقی این کمیسیون در محل دبیرخانه شورای عالی عتف برگزار شد، به بررسی و نهایی سازی سیاست ها و اولویت های این کمیسیون پرداختند.

در این جلسه دکتر طرهانی با ذکر این نکته که تا بحال شش جلسه درخصوص تعیین و تدوین اولویت های علم و فناوری در حوزه دفاع، امنیت ملی و سیاست خارجی برگزار شده است، به ارائه پیش نویس نسخه نهایی پرداخت و از سایر اعضای کمیسیون خواست تا در همین جلسه نسبت به جمع بندی نظرات و پیشنهادات اقدام نمایند.

در ادامه جلسه و پس دریافت نظرات و پیشنهادات اعضا، مقرر شد تا موضوعات مورد توافق درخصوص اولویت های علم و فناوری نهایی و به کمیسیون تدوین و هماهنگی سیاستهای علم و فناوری ارسال گردد.

در ادامه این نشست، انتخاب اعضای کمیته های راهبری چهار طرح کلان ملی آموزش، پژوهش و نوآوری از مجموع نه طرح کلان ملی آن کمیسیون در دستور کار قرار گرفت.

۶ مهر ۱۳۹۵ ۱۲:۴۰
روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف |
تعداد بازدید : ۱,۷۹۴