اخبار

دبیران جدید کمیسیونهای تخصصی انرژی، حمل و نقل و عمران و حقوقی و قضایی معرفی شدند.

دبیران جدید کمیسیونهای تخصصی انرژی، حمل و نقل و عمران  و حقوقی و قضایی معرفی شدند.
به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف)، دکتر وحید احمدی دبیرکل شورای عالی عتف، طی احکامی جداگانه آقایان دکتر سید فرهنگ فصیحی را به سمت دبیر کمیسیون انرژی، آقای دکتر محمود صفارزاده را به سمت دبیر کمیسیون حمل و نقل و عمران و آقای دکتر صفرعلی بیگ¬زاده را به سمت دبیر کمیسیون تخصصی حقوقی و قضایی منصوب کردند.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف)، دکتر وحید احمدی دبیرکل شورای عالی عتف، طی احکامی دبیران جدید کمیسیونهای تخصصی انرژی، حمل و نقل و عمران و حقوقی و قضایی را صادر کردند.

با توجه به اتمام زمان دو ساله مسئولیت آقای دکتر باقری مقدم در پست دبیر کمیسیون انرژی و با عنایت به مسئولیت جدید ایشان در مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور در پست معاونت پژوهشی مرکز و ریاست مرکز سیاست پژوهی علم، فناوری و نوآوری از تلاشها و زحمات ایشان تقدیر شد و جناب آقای دکتر فصیحی به سمت دبیر کمیسیون انرژی انتخاب شدند.

همچنین از زحمات و تلاشهای جناب آقای دکتر زیاری تقدیر شد و جناب آقای دکتر صفارزاده به سمت دبیر کمیسیون حمل و نقل و عمران منصوب شدند.

در ضمن با سپاس از تلاشهای مستمر سرکار خانم جنیدی در کمیسیون حقوقی و قضایی، مسئولیت دبیری کمیسیون حقوقی و قضایی به جناب آقای دکتر بیگ­زاده واگذار شد. 

 

۲۷ تیر ۱۳۹۶ ۱۱:۱۵
دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) |
تعداد بازدید : ۲,۴۶۳