اخبار

دبیر کل شورای عالی عتف خبرداد؛ شورای عالی عتف به سوی انطباق بیشتر با ساختارهای اجرایی می رود

دبیر کل شورای عالی عتف خبرداد؛ شورای عالی عتف به سوی انطباق بیشتر با ساختارهای اجرایی می رود
دکتر مسعود برومند، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ودبیر کل شورای عالی عتف از بازنگری در برنامه ها و روندهای این شورا و انطباق بیشتر با دیگر ساختارهای اجرایی کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف، دکتر برومند در پایان جلسه صد و شصت و چهارم کمیسیون دائم شورای عالی عتف در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دراین جلسه سه موضوع مطرح و بررسی شد، ابتدا گزارشی از پروژه های سمات بود که پیش نویس گزارش اولیه ارائه و قرار شد در کمیته ای با حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه مطرح و گزارش تحلیل آن ارائه و به شورای عالی عتف اعلام شود.
وی افزود: موضوع دوم بررسی یکی از آیین نامه های اجرایی قانون رسیدگی به شکایات شرکت های دانش بنیان بود که در چارچوب آن قرار شد روش برخورد و نحوه اعطای تسهیات به شرکت های دانش بنیان بررسی و در نهایت بازنگری و در جلسه بعدی نهایی شود.
معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری در مورد دستور جلسه سوم این جلسه گفت: در خصوص روش کار، برنامه های شورای عالی عتف و نوع نگاه به وظایف و ماموریت های شورای عالی عتف را بازنگری و بررسی مجدد کردیم و این بررسی ادامه خواهد داشت و مفرر شد اگر در مواردی انطباق با دیگر فرایندها و ساختارهای اجرایی در شورا نیست، برای حل این مشکلات در سال آینده پیش برویم.

۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ۱۳:۵۹
تعداد بازدید : ۱,۷۲۳