اخبار

پژوهش هدفمند، فناوری ارزش‌آفرین در خدمت تولید ملی؛ شعار هفته پژوهش امسال

پژوهش هدفمند، فناوری ارزش‌آفرین در خدمت تولید ملی؛ شعار هفته پژوهش امسال
مدیرکل دفترحمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری وزارت علوم اعلام کرد: هفته پژوهش امسال از ۲۴ تا ۳۰ آذرماه در کل کشور بصورت همزمان با شعار "پژوهش هدفمند، فناوری ارزش‌آفرین در خدمت تولید ملی" برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف، دکتر نیسی در نشست معاونین پژوهشی دستگاه‌های اجرایی کشور که امروز (شنبه ۱۹ آبان‌ماه) با موضوع هماهنگی هفته پژوهش در محل وزارت علوم برگزار شد، از حصول نتیجه دستورالعمل مشترک معاونت پژوهش و فناوری با وزارت کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر این دستورالعمل از وزارت کشور به استانداری‌ها ابلاغ شده است.
وی با بیان اینکه در سال گذشته برنامه‌های هفته پژوهش در تهران و سایر استان‌ها در دو زمان مختلف برگزار می‌شد اما امسال بصورت همزمان در کل کشور برگزار می‌شود، افزود: امسال محور اکثر برنامه‌هایی که از دانشگاه‌ها درخواست شده و با وزارت کشور نیز به توافق رسیده‌ایم این است که بتوانیم ظرفیت‌های منطقه و استان‌ها را استخراج کنیم تا پژوهش‌ها در خدمت رفع چالش‌های ملی قرار گیرند.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های هفته پژوهش پرداخت و اظهار داشت: برگزاری برنامه‌های مشترک وزارت علوم با وزارت آموزش و پرورش، انجمن‌های علمی، وزارت عتف، تقدیر از پژوهشگران، برگزاری برنامه در حوزه تعاملات بین‌المللی و... ازجمله برنامه‌های معاونت پژوهشی در این هفته است.

۲۸ آبان ۱۳۹۷ ۱۶:۰۱
تعداد بازدید : ۱,۵۲۲