اخبار

حمایت از قراردادهای منعقده یا سرمایه‌گذاری در نمایشگاه دستاوردهای هفته ملی پژوهش و فناوری تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان

حمایت از قراردادهای منعقده یا سرمایه‌گذاری در نمایشگاه دستاوردهای هفته ملی پژوهش و فناوری تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان
دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم، از قراردادهای فروش و سرمایه‌گذاری که در طی نمایشگاه دستاوردهای هفته ملی پژوهش و فناوری در تاریخ ۳ الی ۶ دی ماه سال جاری، منعقد شده و براساس شاخص‌های مربوط، به عنوان قرارداد برتر شناخته شود، درصدی از قرارداد (تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان) حمایت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف، خلاصه شیوه نامه تخصیص یارانه تجاری سازی فناوری به قراردادهای فروش و سرمایه گذاری در نمایشگاه دستاوردهای هفته ملی پژوهش و فناوری عبارت است از:

۱. تکمیل اطلاعات طرح یا محصول فناورانه به سامانه irantechhub.ir جهت بررسی سطح آمادگی فناوری؛

۲. ارسال نامه اعلام آمادگی به همراه ارسال مستندات لازم: معرفی واحد فناور، مشخصات طرح یا محصول فناورانه، مشتریان و سرمایه‌گذاران در صورت وجود به گروه تجاری‌سازی و کارآفرینی واقع در دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری؛

۳. حضور در نمایشگاه و نهایی شدن قرارداد.

شرکت های فناور، صاحبان فناوری، خریداران و سرمایه گذاران و یا شرکتهای ارائه دهنده خدمات فناوری و سرمایه گذاری جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۸۲۲۳۳۴۷۰ (وزارت علوم) تماس حاصل فرمایند.

شیوه نامه تخصیص یارانه تجاری سازی فناوری به قراردادهای فروش و سرمایه گذاری در نمایشگاه دستاوردهای هفته ملی پژوهش و فناوری از طریق لینک زیر قابل دسترس است.

۵ آذر ۱۳۹۷ ۰۹:۵۵
تعداد بازدید : ۱,۳۲۴