اخبار

نایب رییس شورای عالی عتف: برای نخستین بار در نمایشگاه تستا 900 تقاضا و درخواست فناورانه جمع آوری و مستندسازی شد.

نایب رییس شورای عالی عتف: برای نخستین بار در نمایشگاه تستا 900 تقاضا و درخواست فناورانه جمع آوری و مستندسازی شد.
دکتر منصور غلامی نایب رییس شورای عالی عتف از برگزاری نمایشگاه تقاضا و عرضه پژوهش و فناوری تاکید کرد و گفت و برای نخستین بار 900 تقاضا و درخواست فناورانه در نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی (تستا) جمع آوری و مستندسازی شد.

در بیست و سومین جلسه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری که علاوه بر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سرپرست وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی و رییس دانشگاه تهران نیز حضور داشتند، نایب رییس شورای عالی عتف گزارشی از برگزاری نمایشگاه تقاضا و عرضه پژوهش و فناوری ارائه کرد و گفت: این نمایشگاه در تاریخ سوم تا ششم دی برگزار شد و برای نخستین بار 900 تقاضا و درخواست فناورانه جمع آوری و مستندسازی شد.
وی با اشاره به این که 70 شرکت فعال در زمینه های مختلف نظیر صنایع دفاعی، خودرور، صنایع فلزی، فناوری اطلاعات و سایر صنایع در این نمایشگاه حضور داشتند افزود: 89 توافقنامه به ارزش 120 میلیارد تومان در این نمایشگاه به امضا رسیده است.
در ادامه این جلسه دکتر برومند، دبیر کل شورای عالی عتف در گزارشی از پایش و ارزیابی علم، فناوری و نوآوری در کشور، دستاوردهای علمی و رشد فناوری در کشور را تشریح و خاطرنشان کرد: خوشبختانه در دولت یازدهم و دوازدهم میزان رشد علم و فناوری و جایگاه ایران در شاخص های جهانی ارتقا یافته و شاهد دستاوردهای خوبی در زمینه فناوری و نوآوری بوده ایم.

۲۴ دی ۱۳۹۷ ۰۹:۰۰
تعداد بازدید : ۱,۴۶۸