اخبار

تمدید یک ساله موافقت اصولی ایجاد منطقه ویژه علم و فنّاوری استان بوشهر

تمدید یک ساله موافقت اصولی ایجاد منطقه ویژه علم و فنّاوری استان بوشهر
دبیر کل شورای عالی علوم، تحقیقات و فنّاوری از تمدید یک ساله موافقت نامه اصولی ایجاد مناطق ویژه علم و فنّاوری استان بوشهر در یکصد و بیست و پنجمین جلسه کمیسیون دائمی شورای عتف خبر داد.

دکتر وحید احمدی، دبیر کل شورای عالی عتف در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای عالی عتف با اشاره به آخرین جلسه کمیسیون دائمی که در آن بررسی مصوبات پیشنهادی در راستای راهبری مناطق ویژه علم و فناوری به‌منظور طرح در هفدهمین جلسه شورای عالی صورت گرفت گفت: در ادامه رسیدگی به این مصوبات مواردی به‌منظور اصلاحیه لایحه قانون شرکت‌های دانش بنیان مطرح شد که ادامه بررسی این پیشنهادها به دلیل کمبود وقت به جلسه فوق‌العاده کمیسیون دائمی عتف موکول شد.

 

 *** همایش دهمین سالگرد تأسیس شورای عالی عتف برگزار می‌شود

دبیر کل شورای عالی عتف خاطرنشان کرد: همایش دهمین سالگرد تأسیس شورای عالی عتف قرار است 29 بهمن ماه با همکاری تمامی دستگاه‌ها برگزار شود.

 

***جزئیات برگزاری هفته پژوهش

معاون پژوهش و فنّاوری وزیر علوم با اشاره به برنامه‌های هفته ملی پژوهش گفت: قرار است جشنواره تقدیر از برترین‌های پژوهش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دیگر نهادهای کشور با حضور رییس جمهوری در روز 25 آذرماه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شود.

وی افزود: همچنین عصر روز 25 آذرماه اجلاس معاونان پژوهشی مؤسسات و مراکز پژوهشی دولتی و غیردولتی برگزار خواهد شد.

احمدی یکی از ویژگی‌های این دوره از اجلاس را حضور معاونان پژوهشی مراکز پژوهشی غیردولتی عنوان کرد.

وی همچنین از دیگر برنامه‌های هفته پژوهش و فنّاوری به ارائه دستاوردهای پژوهشی محققان اشاره کرد و گفت: دستاوردهای پژوهشی دستگاه‌ها و مراکز پژوهشی در حوزه وزارت علوم و وزارت بهداشت نیز قرار است  23 تا 26 آذر در محل نمایشگاه بین‌المللی ارائه شود.
۲ آذر ۱۳۹۳ ۱۳:۰۴
روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف |
تعداد بازدید : ۳,۴۰۳