اخبار

با حضور دبیرکل شورای عالی عتف

مرکز جوار دانشگاهی دانشگاه شهید باهنر کرمان به بهره برداری رسید

مرکز جوار دانشگاهی دانشگاه شهید باهنر کرمان به بهره برداری رسید
مرکز جوار دانشگاهی دانشگاه شهید باهنر کرمان، امروز (چهارشنبه)، با حضور دکتر مسعود برومند، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف به نقل از دانشگاه شهید باهنر کرمان، دکتر برومند در حاشیه آیین افتتاح این مرکز با بیان اینکه وزارت علوم عملاً استانداردسازی و بستر را ایجاد می‌کند اما خلاقیت‌های اصلی را دانشگاه‌ها ایجاد می‌کنند، گفت: مهارت به انسان اعتماد به نفس می‌دهد و آنها می‌توانند با مهارت از دانسته‌های تئوری خود استفاده نمایند و امری را ساخته و خلق کنند؛ داشتن مهارت امری بدیهی در سراسر دنیا است.
وی تصریح کرد: به‌زودی سامانه‌ای را ایجاد خواهیم کرد که دانشجویان باید مهارت‌های خود را وارد نمایند تا از آن مهارت در فضای دانشگاه‌ها استفاده شود.
دکتر برومند خاطرنشان کرد: وضعیت بازار کار را باید دائماً به دانشگاه اطلاع‌رسانی کرد تا آنها دید مناسبی نسبت به جامعه کاری داشته باشند.
دبیرکل شورای عالی عتف، همچنین از آزمایشگاه پژوهشی و تحقیقات کاربردی (مرکزی)، پروژه‌های صنعتی، دستگاه تمیزکاری لیزری به منظور پاک‌سازی آلاینده‌های فرونشسته بر روی سطح المان‌های الکتریکی، بهبود کارایی عملیات فلوتاسیون با کاهش رس‌ها و پیریت در مقیاس نیمه‌صنعتی، گیاه جدید تریتی پایرم، پسته مقاوم به شوری، کارگاه مجازی آموزش و رفع اشکال سامانه محاسبات سریع (HPC) و پژوهشکده فناوری تولیدات گیاهی دانشگاه شهیدباهنر کرمان نیز بازدید کرد.
گفتنی است دکتر برومند در ابتدای ورود به دانشگاه شهیدباهنر کرمان، با حضور بر مزار شهدای گمنام این دانشگاه، با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان و آرمان‌های نطام مقدس جمهوری اسلامی ادای احترام کرد.

۱۳ آذر ۱۳۹۸ ۱۴:۴۱
تعداد بازدید : ۱,۵۴۲