اخبار

نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه تستا برگزار شد

نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه تستا برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه تستا با حضور نمایندگان سازمان‌های شرکت‌کننده و نماینده صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در محل دبیرخانه شورای عالی عتف برگزار شد. 

گفتنی است در حال حاضر واسطه­‌گری نوآوری، علاوه بر فعالیت­های فردی و گروهی، شکل نهادی و سازمانی نیز به خود گرفته است. عمده نهاد­های واسط در سطح ملی حول سه نهاد دولت، دانشگاه و صنعت شکل گرفته‌‌اند. به منظور پاسخگویی به نیاز­ها و چالش­های فناوری بخش صنعت کشور و به جهت ایجاد یک الگوی بومی به منظور اکتساب فناوری در صنعت و ایجاد چرخه نوآوری با استفاده از الگوی نوآوری باز و همچنین برقراری ارتباط بین نخبگان و نوآران و شرکت­ها و سازمان­های صنعتی که دارای چالش فناوری در حوزه‌­های مختلف علمی و تخصصی می­باشند؛ با افرادی که توانایی حل آن مسأله را دارند، امروزه مدل برگزاری رویداد­های چالش فناوری به صورت موضوع محور تخصصی مانند نمایشگاه تستا مورد توجه قرار گرفته است.

شایان ذکر است این نمایشگاه از تاریخ 26 الی 29 آذر ماه همزمان با هفته ملی پژوهش در محل نمایشگاه بین المللی تهران در سالن 7 برگزار می گردد.

۱۶ آذر ۱۳۹۸ ۰۹:۲۱
تعداد بازدید : ۱,۵۲۰