اخبار

پیام‌های تسلیت نایب رییس شورای عالی عتف

پیام‌های تسلیت نایب رییس شورای عالی عتف
دکتر منصور غلامی طی پیام‌هایی جداگانه، شهادت سردار سرافراز حاج میرزا محمد سلگی و درگذشت دکتر جواد بهبودیان، استاد برجسته ریاضی و آمار را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف، دکتر غلامی نایب رییس شورای عالی عتف طی پیام‌هایی جداگانه، شهادت سردار سرافراز حاج میرزا محمد سلگی و درگذشت دکتر جواد بهبودیان، استاد برجسته ریاضی و آمار را تسلیت گفت. متن پیام‌ها به شرح زیر است:

"ولاتحسب ان‌الذین قُتلو فی‌سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون"

شهادت، هنر مردان خداست. ایران ما، سرزمین نام‌هایی است که به کیمیای شهادت، جاودانه شده‌اند. جان‌های سخاوتمندی که صحنه «آزادی» را از نور «غیرت» و موسیقی «ایثار»، تابناک کرده‌اند.

شهادت سردار سرافراز جبهه های نبرد حق علیه باطل حاج میرزا محمد سلگی را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده محترم ایشان و همه دوستان و همرزمانشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

شهدا و جانبازان منبع و گنجینه لایزال از ارزشها و هزاران حادثه زیبای انسانی را در دل خود دارند، امروز ما مرهون فداکاری های آنها هستیم. میرزا‌محمد سلگی در زمان دفاع مقدس، یکی از فرماندهان بزرگ و مخلص جبهه

های نبرد و پس از جنگ تحمیلی، مجاهدی خستگی‌ناپذیر در عرصه فرهنگی کشور بود.

این جانباز شهید همه عمر خود را با عشق به خدا و وطن سپری نمود. ایشان بامجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان مبارزه و سال‌ها آرزوی شهادت در راه خدا، امروز به این آرزوی دیرینه و مقام والا دست یافت.

سردار سُلگی لحظه‌ای در مبارزه و مجاهده از پای ننشست. خداوند این شهید بزرگوار را با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) محشور گرداند.

بی شک راه او ادامه خواهد داشت.

 

 

 

انا للّه و انا الیه راجعون

درگذشت اندوهبار دکتر جواد بهبودیان، یکی از پیشکسوتان رشته آمار که تا آخرین لحظات عمر دست از فعالیت علمی برنداشته و همچنان با مجامع علمی و بخصوص گروه آموزشی آمار دانشگاه شیراز و انجمن آمار ایران همکاری داشتند، موجب تألم و تأثر اینجانب گردید.

این ضایعه را به خانواده محترم و معزا و همچنین جامعه علمی و دانشگاهی کشور تسلیت می‌‌گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم، غفران الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.

۱۶ فروردین ۱۳۹۹ ۱۱:۲۲
تعداد بازدید : ۱,۴۲۸