اخبار

هفتاد و هشتمین جلسه کمیسیون صنایع، معادن و فنّاوری اطلاعات و ارتباطات برگزار شد

هفتاد و هشتمین جلسه کمیسیون صنایع، معادن و فنّاوری اطلاعات و ارتباطات برگزار شد
هفتاد و هشتمین جلسه کمیسیون صنایع، معادن، فنّاوری اطلاعات و ارتباطات شورای عالی علوم، تحقیقات و فنّاوری با موضوع مروری بر آخرین وضعیت طرح های کلان ملی، گزارش از ساز و کار جدید طرح کلان ملی " تدوین دانش فنی و احداث پایلوت 50 تنی تولید سلول های خورشیدی از سیلیس و همچنین گزارش عملکرد کمیسیون های تخصصی در سال 1394 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فنّاوری (عتف)، هفتاد و هشتمین جلسه کمیسیون صنایع، معادن، فنّاوری اطلاعات و ارتباطات شورای عالی علوم، تحقیقات و فنّاوری روز چهارشنبه پنجم آبان ماه با حضور دکتر توفیق رئیس، دکتر طهوری دبیر کمیسیون و سایر اعضای حقیقی و حقوقی این کمیسیون برگزار شد.

در این جلسه جهانبخش سنجابی شیرازی رئیس پژوهشکده استاندارد، به نمایندگی از سازمان ملّی استاندارد برای پیوستن به این کمیسیون معرفی شدند و اعضای حقوقی این کمیسیون به 9 نفر افزایش پیدا کردند.

در ادامه این جلسه دکتر شاهوردی ضمن ارائه طرح کلان ملی سیلیکون پیشنهاداتی جهت بهبود روند پیشرفت این طرح عنوان کردند که در نهایت پیشنهاد اعضای کمیسیون سرمایه گذاری دانشگاه ها از طریق شرکت های دانش بنیان بود.

در پایان جلسه دکتر طهوری دبیر کمیسیون صنایع، معادن و فنّاوری اطلاعات و ارتباطات ضمن حمایت از این طرح بر لزوم جذب سرمایه از طریق شرکت های دانش بنیان و مشارکت دانشگاه ها تاکید کردند.

این جلسه در ساختمان شهید نادری وزارت صنعت، معدن تجارت برگزار شد.

۹ آبان ۱۳۹۵ ۱۱:۲۲
روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف |
تعداد بازدید : ۶,۶۰۹