اخبار

هشتادمین جلسه کمیسیون تدوین و هماهنگی سیاست های علم و فنّاوری برگزار شد.

هشتادمین جلسه کمیسیون تدوین و هماهنگی سیاست های علم و فنّاوری برگزار شد.
هشتادمین جلسه کمیسیون تدوین و هماهنگی سیاست های علم و فنّاوری شورای عالی علوم، تحقیقات و فنّاری با موضوع ارائه نظام پایش و ارزیابی علم و فنّاوری در ایرانداک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فنّاوری (عتف)، هشتادمین جلسه کمیسیون تدوین و هماهنگی سیاست های علم و فنّاوری شورای عالی علوم، تحقیقات و فنّاوری روز چهارشنبه دوازدهم آبان ماه با حضور مصطفی کاظمی معاونت اجرایی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فنّاوری، دکتر سید فرهنگ فصیحی دبیر کمیسیون تدوین و هماهنگی سیاست های علم و فنّاوری و سایر اعضا برگزار شد.

در این جلسه دکتر علیدوستی در رابطه با نقش ایرانداک در پایش و ارزیابی علم و فنّاوری و همچین سامانه هایی از قبیل پارسا، پارساگر، نما، ساعت و غیره توضیحاتی ارائه کردند.

 در ادامه جلسه آیین نامه پیشنهادی حضور و غیاب کمیسیون تخصصی شورای عالی علوم، تحقیقات و فنّاوری توسط دکتر فصیحی ارائه شد و مقرر گردید تا اعضا نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه به دبیرخانه شورای عالی عتف ارسال نمایند.

در پایان جلسه مهندس کاظمی با توجه به اینکه دستگاه ها برای هزینه کرد اعتبارات پژوهشی نیازمند تصویب و ابلاغ سیاست ها و اولویت های پژوهشی هستند تاکید کردند که کمیسیون های تخصصی اولویت های پژوهش و فنّاوری را تا ده روز آینده به کمیسیون هماهنگی جهت تجمیع و ارائه در کمیسیون دائمی برسانند.

این جلسه در محل دبیرخانه شورای عالی عتف برگزار شد.

۱۶ آبان ۱۳۹۵ ۱۲:۴۸
روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف |
تعداد بازدید : ۲,۷۶۴