اخبار

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از نمایشگاه تستا

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از نمایشگاه تستا
سیدجواد ساداتی نژاد در بازدید از سومین دوره نمایشگاه تستا (تقاضای ساخت و تولید ایرانی)، گفت:

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف، دکتر ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در بازدید از سومین نمایشگاه تستا گفت: در نمایشگاه "تستا" نیازهای حوزه کشاورزی ارائه شده تا شرکت های دانش بنیان، محققین و جوانان نخبه کشور برروی این نیازها سرمایه گذاری کنند.

این نمایشگاه دارای ارزش های بسیار خوبی است و در حوزه کشاورزی هم می تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند.

وی افزود: در این نمایشگاه بخشی از توانمندی‌های سازمان تحقیقات کشاورزی ارائه شده است، همچنین نیازهای حوزه کشاورزی هم در این نمایشگاه ارائه شده تا شرکت های دانش بنیان، محققین و جوانان نخبه کشور بر روی این نیازها سرمایه گذاری کنند و یا اگر توانمندی در این حوزه وجود دارد و ما از آن بی اطلاع هستیم به عرصه آورده شود.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: در این نمایشگاه ۲۲۰ نیاز در حوزه کشاورزی ارائه شده است، البته نیازهای حوزه فناوری بیش از این اعداد است.

وی ابراز امیدواری کرد: با پیگیری های سازمان "تات" برای نفوذ دانش و فناوری به حوزه کشاورزی ایران، اتفاقات خوبی در این عرصه رقم بخورد.

ساداتی نژاد ادامه داد: در مرکز همکاری های تحول و پیشرفت هم نگاه خوبی به حوزه های انتقال فناوری در بخش کشاورزی و آب وجود دارد.

وی تاکید کرد: ما دچار ضعف علم و فناوری هستیم که در تجاری سازی کشاورزی ایران و حرکت به سمت کشاورزی تجاری بسیار حائز اهمیت است، امیدواریم با حضور جوانان و شرکت های دانش بنیان در کنار سازمان "تات"، بتوانیم اتفاق خوبی را در تولید، خودکفایی، تولید محصول سالم برای مردم و تقویت امنیت غذایی رقم بزنیم.

۲۵ آذر ۱۴۰۰ ۱۹:۲۷
تعداد بازدید : ۶۴۹