اخبار

با محوریت ارائه عملکرد اجرایی صندوق نوآوری و شکوفایی در قانون حمایت از شرکت ها و موسسات دانش بنیان؛ یکصد و چهل و پنجمین کمیسیون دائمی شورای عالی عتف برگزار شد.

با محوریت ارائه عملکرد اجرایی صندوق نوآوری و شکوفایی در قانون حمایت از شرکت ها و موسسات دانش بنیان؛ یکصد و چهل و پنجمین کمیسیون دائمی شورای عالی عتف برگزار شد.
یکصد و چهل و پنجمین کمیسیون دائمی شورای عالی عتف با محوریت ارائه عملکرد اجرایی صندوق نوآوری و شکوفایی در قانون حمایت از شرکت ها و موسسات دانش بنیان و با حضور دکتر وحید احمدی معاون پژوهشی وزیر علوم و دبیرکل شورای عالی عتف ، مهندس مصطفی کاظمی معاون اجرایی دبیرخانه شورای عالی و دکتر بهزاد سلطانی رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی و سایر اعضای کمیسیون دائمی شورای عالی عتف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) جلسه صد و چهل و پنجم کمیسیون دائمی شورای عالی عتف با محوریت ارائه عملکرد اجرایی صندوق نوآوری و شکوفایی در قانون حمایت از شرکت ها و موسسات دانش بنیان با حضور دکتر وحید احمدی معاون پژوهشی وزیر علوم و دبیرکل شورای عالی عتف ، مهندس مصطفی کاظمی معاون اجرایی دبیرخانه شورای عالی عتف و رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی، و سایر اعضای کمیسیون دائمی شورای عالی عتف، روز چهارشنبه 17/6/1395 در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار گردید.

در این جلسه ارائه گزارش عملکرد اجرایی قانون حمایت از شرکت ها و موسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری ها و اختراعات و گزارش عملکرد اجرایی شورای عالی عتف در قانون حمایت از شرکت ها و موسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری ها و اختراعات ارائه شد.

دکتر سلطانی رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی توضیحاتی جامع در مورد عملکرد اجرایی صندوق نوآوری و شکوفایی در قانون حمایت از شرکت ها و موسسات دانش بنیان از هدف هایی چون، ارتقای سهم شرکت های دانش بنیان در اقتصادکلان درتولید ناخالص ملی (GDP)،کمک به توسعه اقتصاد دانش بنیان ....ارائه دادند.

در ادامه، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی آمار تعداد شرکت های دانش بنیان فعال، طرح های ارائه شده،  مبالغ مصوب، طرح های در دست بررسی ، طرح های تعیین و تکلیف شده و همچنین تسهیلات این صندوق را ارئه دادند.

در ادامه جلسه دکتر سروش قاضی نوری مجری کارگروه ماده 4 قانون حمایت از شرکت ها و موسسات دانش بنیان  گزارشی از آخرین وضعیت قانون حمایت از شرکت ها و موسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری ها و اختراعات دبیرخانه شورای عالی عتف و شاخص های حاکمیتی و غیرحاکمیتی و از انواع دسته های حکمرانی در موسسات پژوهشی مرتبط با ماده 4را ارائه کردند.

بخش انتهایی جلسه برای پاسخ به سوالات حاضران اختصاص داده شد.

۲۰ شهریور ۱۳۹۵ ۱۵:۴۱
روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف |
تعداد بازدید : ۱,۹۳۹